Tuesday, November 24, 2009

mari buka buku

cuba lihat taitel aku ..
buka buku ?
* budak cam aku ni kalau nak bc buku , kena bebel dulu .
lain la kalau komik . suruh beli lagi .
mama aku suka bebel macam ni .
dengan tangan cekak pinggang .

mama : Heh , pi la baca buku dari hang dokk main ternet tu ! Apa nak jadi la hang ni bila dah besaq esok ni ?! haghu* betoi la dgn hang ni . Heyy , ni dengar ka dak ni ? YASMIN BINTI JOHAN !!! lebih baik hang p kopek tulang ikan bilis tu !
yasmin : Ala mama , rilekk laa . cuti sekolah ni .nak enjoy ,bukan selalu lagipun.
mama :
yasmin : sat ja. aaa.. 10 minit !
mama : tak dak minit2 , sat lagi mama tarik internet,phone,astro.blablabla[ kbebelan yang tak didengari aku ]
yasmin : haa.. sattt . haduitt.

haha . ayat nak tarik phone, internet , astro tu xleh blahh .
dari kcik g mama aku suka gertak . tp xpnh tarik2 pun ?
mama oh mama

suka jugak la dengaq kbebelan mama aku tu . loghat cukup mantap !
[ bp kali hang nak mention ni minn oii ]
:D
sja,pulun nak bgitau hmpa.
hehe
JANJI BAHAGIA
[ mention nh dah kali ke-5 kot ? ]
biaq p la

moral of the story : jangan jadi anak derhaka. Kalau umi suruh buat kerja,patuhi lah dengan sepenuhnya.Janganlah sesekali buat ibu bapamu sedih kerana kejahatan mu .
* Tahukah kamu bahawa jika setitik air mata berderai kerana kejahatan mu, kamu telah membina 1 istana dineraka .
Sesungguhnya,keredhaan Allah terletak di keredhaan ibu bapamu . Sayangilah mereka :)


acecece~ alim noh ? bukan la.. betul pe..
jadi jangan la noh nak tggi2 suara kat depa :)
sorry la, aku x tau nk ksi hadith la kt sini . dah lupa. :D
thanks sbb bca blog shye . Jasamu ttp ku kenang ,
tak yah follow pun x pa.hampa bc pun ckup;)

DIBEBEL oleh ,
Makcik Yasmin

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...