Friday, November 6, 2009

Budak2 kat ms . PERGH .. cantik ,!

aku dah lama dalam INDUSTRI myspace ni..
cuma jarang on9 kan diri .
yang best la kan

bila aku usha sorg2 dalam ms kan

CANTIK
HANDSOME
SMART
MACHO

COMEL
CUTE
LAWA

KAWAII

dalam 99.99% aku explore mmber2 kt ms ni
smua perfect la bg ku KALAU dari segi wajah
aku ulang taip ni
KALAU dari segi wajah

jeles jugak .
:((

tapi bila aku curi2 tengok komen dye ann
[ aik cmana hang boleh curi2 tgk komen ,wlwpun dya hide kmen ? ]
answer : ada la cara aku . aku kan tere dlm bab curi2 nihh

ok ok . back
bila aku curi tengokk komen ,
berbuih aku .
ada yang english broken
buat ayat manja [bajet hot eh ?]
mencarut
talk about xxx

bla bla bla .
aku bukan nk ngata skali lagi
bagi peringat sikit .. :)
maklum BUDI BAHASA BUDAYA KITA


KES CHAT KAT MEEBO

aku dah boring . taktau nak bt kje ape dah
aku gy la chat kat laman meebo kat myspace .
bila aku search nickname .
mengucap panjang aku !
macam2 berkenaan xxx .

aku pun ape lg ann .
nak berdakwah la sat kat situ
kononnya aku ni
Jabatan Agama Islam Meebo
JAIM

cehh .


aku menyamar jadi seorg les
macam2 minah gerik dari melaka tu tanya
bila aku rasa dy dah puas tanya aku
aku terus ceramah kat dia
perghh terus OUT !
padan muka hang .

kalau ye pun nk lempias nafsu ponn
jgn la kat ruang chat
MEMALUKAN MELAYU
sat sat aku bukan melayu jati tau . [tipu]<>

ya la .! aku malu jadi melayu !

amboi2 min. hang tulih kat blog x sedaq diri noh ?

hehe ~ maafkan aku ..! malu nihh

take note ; ya . saya sudah insaf sekarang . Ingin saya memohon maaf jika post2 yang lain memberangsangkan anda . hakikatnya, niat nak merapu sahaja . tapi merapu2 tu ..sentiasa ada .

ANDA X FAHAM?
answer: buat2 paham cukup la kau .

DIBEBEL oleh ,
WAN YASMIN

0 pengkritik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...