Friday, September 4, 2009

aku jarang online kan diri !

hye hye ..

d cini sye maw ksi tawu jeq yg sy x dpt nk on9 kan diri ny ..
taw pasai pa ? pasai aku punya pasai lah !
HAHA ;D
sbnrnye psal modem kt umah cm vavi je ..
huh.. wat a lame shi* modem .
hnya dpt on9 hujung mnggu ..
neks yer** nk msuk hostel dah .. gonna miss muh frens ..
sob*sob*
well . hari nih jugak aku tana merapu bnyk2 ..
hurm .. tah la nk tulis apa dahh !

RAYA LAGI

haa..taun ni aku raya kt kajang,selangor..
bkn kampung tu... tp bandar ..
maybe raya nih x syoq kot ..
yelahh .. h1n1 dok meliaq*
puasa ? hurm .. biasa lah . permpuan mna nk ckup ..
[eh ? aku baligh dah ke ?? ]
;PP

NEW CAMERA

disbbkan old cmra dh rusak,
take note : di rosakkan oleh aku sendiri
so, my parents bli cmra bru .. aku tatawu lah npe my bokap* x selidik y old cmra rusak..
hehe . bagus lah utk aku . telepas jua !
;DD

HOSTEL 2010
hurm .. lil bit dissapointed bout keputusan mama
ya lah . mama suroh masuk hostel . waa :((
aim pomise nk kuar hostel if PMR okay .
ngee~~ wlw cmna pon .. i think it's good fer muh self..
take note : eh aku kan budak malas
well .. kita kne cari pngalaman baru kan ?
ha ? l;P

DIBEBEL OLEH,
YASMIN

2 pengkritik:

Mohd Mazwan said...

Read all stories in Arwah's blog make me love to laugh... but what i know... i miss arwah... :'(

zuraida said...

saya pun baca semua entri yang arwah post start dari mula. semoga roh arwah di tempatkan di kalangan mereka yang di redhai Allah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...