Tuesday, March 27, 2012

Mimpi Ngeri?

aku memang benci Ulat
semua spesis aku benci.
Benci benci benci
nak aku listkan apa ulat ulat yang paling dibenci ?

1. Ulat gonggok
2. Ulat bulu
3. Ulat Beluncas
4. Ulat daun
5. Ulat buah buahan
6. ulat sampah
7. Ulat buku
8. Ulat Laut

okay okay , Ulat buku tu taklah
aku kan ulat buku*tiputipu

tadi , 27 Mac 2012 , 3.29pagi

percaya atau tak aku mimpi buruk sebanyak 3 kali
dalam situasi yang berbeza
fuhh , menangis nangis aku

Fakta : aku mimpi first first aku makan daging kala jengking
Fakta : dalam isi Kala Jengking tu ada 2 Ulat beluncas dan aku TER makan
Fakta : lepas rasa ada benda bergerak gerak dalam mulut, aku muntah kan
Fakta : Terkejut bila tengok itu Ulat beluncas warna merah dan hijau sedang liat liat
Fakta : tapi ada satu lagi Ulat beluncas yang tersekat atas Lidah aku dan takmau turun
Fakta : '' BAB* ! Keluarlahhhhh ! ''
Fakta : Sangat elastik.
Fakta : '' PAPAAA ! THHOLONG YATHHMINNN ! ULHAT THAKMAUHH THHURUNN !''
Fakta : papa ; '' GIGIT LA BAGI DIA MATI ! ''
Fakta : '' AAAAAA THHAMAUU NANTHI ADHHA AHER(air) HUSS (jus) SQUIRT SQUIRT!!!!''

Dalam gambaran mimpi tu, Ulat beluncas tu tonggek2 atas lidah aku.
Omaiigoodddddddddddd sangat meloyakan hanya Tuhan je tahu.

Apa petanda semua ni ?
Aku taknak tidur ah malam ni. Nak stay up late,
Tudia sanggup kot takmau mimpi benda alah aku makan kunyah chew chew ulat beluncas dan kala jengking.

Aku banyak dosa wehh :'(
Bila teringat ada kala jengking, terus aku bayang suasana di Neraka kelak.

p/s Bila ingat mimpi tu, aku rasa nak gelak pun ada, cara aku cakap pelat -__-

phaaphaaa, hulaattt thhaakkmau thhurunnnn. ( papa, ulat takmau turun )
Gila rempit tulisan ==

41 pengkritik:

anonymos said...

eh macam ada petanda je~ haha xD

Anonymous said...

Al-fatihah.

JQ said...

masyallah..

Anonymous said...

al-fatihah..arwah mcm dh dpt petnda...

Anonymous said...

Mmg ini mungkin petanda dia :'(

Unknown said...

Al-Fatihah

hazim nadzrin said...

Al fatihah

ummuafiefah said...

alfatihah untuk arwah :(

ummuafiefah said...

alfatihah untuk arwah . takde wakil ke nak deactivatekan blog die .

zetty said...

al-fatihah..memang petandanya...

Madcapletters said...

This is never funny ):

Al-Fatihah.

ϟ Long Live

Anonymous said...

memang petanda innalillah

LIZ said...

ADUH MIN, TERHARU BACA NI....AL-FATIHAH

fyza amil said...

al-fatihah ..

Anonymous said...

Alfatihah

c-emiey said...

al-fatihah kpd arwah dan takziah kpd kluarga...blognya mnggambarkan arwah seorang yg periang dan baik..

c-emiey said...

al-fatihah kpd arwah..semoga roh nya d cucuri rahmat dan tergolong dlm golongan org2 yg beriman...takziah kpd keluarganya..menurut blognya arwah seorang yg periang.. :'(

c-emiey said...

al-fatihah kpd arwah dan takziah kpd kluarga...blognya mnggambarkan arwah seorang yg periang dan baik..

ayie..no one else.. said...

alfatihah..

ayie..no one else.. said...

alfatihah..

Nurazfareeza said...

Sbnrnya aku mempunyai mimpi yg sama ttpi aku mkn scorpion pastu muntah ular sawa berwrna hitam berkepala dua dn membawa dua biji telur.. Eee..

Nurazfareeza said...

Sbnrnya aku mempunya mimpi yg sama tetapi aku berlainan skt.. Aku makan scorpion dan muntah ular sawa berwarna hitam dn panjang.. Ular berkepala dua dn membawa dua biji telur di ekor ular tersebut.. Eee.. Mengerikn.

Anonymous said...

Takziah tuk keluarga Yasmin.
Untuk Ibu arwah, Allah telah meminjamkan seorang anak yg sangat cantik & bijak. Semoga tabah hadapi segalanya. Kita semua akan pergi. Cuma masanya tidak kita ketahui.
Salam Takziah.

summerz said...

Salam takziah...alfatihah

summerz said...

Salam takziah...al-fatihah

qnuraiza said...

70 hari sebelum meninggal dunia..
al-fatihah :'(

candilicious.love said...

al fatihah untuk arwah yasmin. semoga arwah tenang di sana.

Unknown said...

Hidayah untuk umatnya..

U-jin said...

salam takziah untuk famili arwah yg berwajah manis...anugerah dr mu ya Allah... Innalillahiwainnailaihirojiun,,,smuga sedikit sebanyak kita mendapat iktibar dr mimpi2 arwah...subhanallah...

U-jin said...

alfatihah...takziah untuk famili arwah...innalillahiwaiinailaihirojiun,,,smuga arwah ditempatkan bersama para solehin...dan semuga kita yg hidup mendapat ikitibar dari mimpi arwah....Aamiin..
auntie...ur doter so cute ..insyallah smuga auntie n famili dipertemukan di syurga...

HeNRieTTa JoSe said...

Alfatihah buat arwah....salam takziah buat keluarga arwah....

Siti Hazi said...

this is the sign.. isnt it.
ya Allah..

Eika said...

genap setahun arwah tulis psal mmpi ngerinya.. al-fatihah utk arwah yasmin :(

ɴαмι said...

AL-FATIHAH . Moga rohnya ditempatkan ditempat org² yang beriman . Aminn ~

Unknown said...

Al fatihah

Anonymous said...

Sedih sangat bace blog arwah..

Anonymous said...

em mngkin ini petanda 100 hari sebelum arwah pergi menemui Ilahi..ulat beluncas ikot firasat sy mngkin petanda kedatangan malaikat izrail untuk menjalankan tugasnya...Wallahualam bissawab Dr Allah kita dtg kpd Allah kita kembali...

Unknown said...

em mngkin ini petanda 100 hari sebelum arwah pergi menemui Ilahi..ulat beluncas ikot firasat sy mngkin petanda kedatangan malaikat izrail untuk menjalankan tugasnya...Wallahualam bissawab Dr Allah kita dtg kpd Allah kita kembali...

aaa said...

em mngkin ini petanda 100 hari sebelum arwah pergi menemui Ilahi..ulat beluncas ikot firasat sy mngkin petanda kedatangan malaikat izrail untuk menjalankan tugasnya...Wallahualam bissawab Dr Allah kita dtg kpd Allah kita kembali...

Anonymous said...

beruntungnya arwah..ada petandaa..sekurang2nya dia dh ad warning utk bertaubat..kita?? belum tentu

mr.nuar822 said...

Al-fatihah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...