Tuesday, November 23, 2010

benda yang selalu aku buat seharian(time cuti)

aku teringin nak describe sikit pasal aku,
Ye lah. Kadang2 aku ni blurr tentang diri sendiri .
pernah pulak terjadi bila orang tanya nama aku.
macam ni

Budak X : hai , sapa nama ?
Aku : apa tah nama aku eh.?
Budak X : pulak dah -_-'
(HAHA , dengan bangla nya aku tipu hampa MySpace )

ok dah mula cerita.

  1. bangun pagi kadang2 takpernah nak kata mandi dulu.kadang kadang basuh muka pun malas walhal bilik air taksampai 5 step.
  2. kipas/aircond suka nak lupa tutup. Kadang kadang bil elektrik naik mendadak memang semualah tuju kat aku.
  3. lepas lepak depan tivi baru aku mandi. Pernah jugak aku lupa nak gosok gigi.Jangan bayangkan macam mana aku cakap dengan adikadik. ( Ya Allah , paling jijik dalam hidup -_- )MySpace
  4. Lepas tu aku terus bukak PC. Lancarkan Firefox . Yang aku selalu nak hangin apabila typing error. Contoh nak bukak ' www.facebook.com ' aku selalu taip ' wwwww.facebook.com ' . itu kalau terlebih huruf W . Kalau macam ni '' www.youjizz.com'' typing error ? bukan hangin dah.buang hangin dah aku.MySpace
  5. 'kriyokk kriyokk' perut aku ber-rock. pastu aku mesti macam ni '' LAA , AKU LUPA PI MAKAN PAGI KAA TADI ? ''MySpace
  6. Cepat cepat aku turun tangga pi meja makan.Tapi hampeh kadang kadang nasik lemak dah habis. Terpaksa aku buat sendiri megi atau quaker oat-iaitu-makanan-orang-sakit. Tapi aku still bersyukur dapat makan.MySpace
  7. aku macam biasa terus bukak internet sampai mama atau papa aku bebel suruh tutup.Tu pun kalau aku nak tutup.
  8. Malam aku takbanyak aktiviti . Just main piano.Yang aku benci dengan piano aku ni. Key A aku tu rosak dan membuat aku seperti nak buat silat batin dengan piano walaupun piano aku tu sendiri sebenarnya tak bersalah.MySpace
  9. Selalu kalau malam malam aku suka tengok movie dengan family. Tu pun tak pernah bahagia. Sebab aku dengan adik adik suka berebut remote control nak tengok cerita mana.Pastu takpasai remote sendiri rosak dan free kena marah dengan parents. Lagi syok alasan kami '' REMOTE TU BATERI HABIS , SO KAMI TAK SALAH ,PAPA KENA BELI BARU TAU '' .gampang kan ayat ?
10. Sebelum tidur aku suka ber-imaginasi iaitu fikir nak mimpi apa satlagi. Tapi hampeh aku selalu dapat mimpi 'KELAM' atau pendek cerita aku takmimpi apa apa. Buang masa kan ? Menambah bilangan jerawat ada la.

p/s : sembahyang itu wajib ,perlukah di listkan ? =) kang ada pulak wartawan tanya kat comment '' YASMIN TAK SEMBAHYANG?''
(cewah buat alim gitu)
----------------------------------------------

itu sahaja buat hari ni. 2 post gua tibai.



10 pengkritik:

Encik Tikus said...

yasmin tengok youjizz kea ? LOL =p

NaJib ChroNicz™ said...

naughty lah yasmin ni...
ngee~
;)

YasminLaa said...

encik tikus ; takda laaa.. saje saje je tu la =_=

najib ; min baik laaa ;(

NaJib ChroNicz™ said...

yes,i know
saje je mengusik min
=]
sorry

Ayeem Jemain said...

haha siapa ajar u pasal youjizz ni? jap, i ke?? hahaha

muzika said...

hey..tq..dpt award..wee~..

Faris Hafifi said...

HAHAHAHA !! aktiviti yg SEHAT + BAHAGIA !! haha .. keep it up . ;D

Faris Hafifi said...

btw tau mana web youjizz ? selallu bukak paa ? HAHAHA . kantoiii .. ;p :D

qnuraiza said...

Miss her so much~

Anonymous said...

Yasmin ni budak yg ceria..cerdik..hmmm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...